lørdag 8. februar 2014

Mokka Frokost-Shake

Jeg er absolutt IKKE et frokost-menneske. Jeg har i flere år slitt med å få i meg mat om morgenen, finner rett og slett ingenting som frister nok til at jeg skal kunne tvinge det i meg før jobb. Men nå har jeg muligens endelig funnet løsningen på problemet. Har lenge visst at løsningen er noe som kan drikkes, slik at jeg på lettest mulig måte kan få det i kroppen. Denne shaken er både næringsrik og god på smak, og du kan i tillegg ta den med på vei til jobb. Blir jo ikke bedre enn det! 


Mokka Frokost-Shake


  • 2 dl gresk yoghurt
  • 1 ts espresso-pulver
  • 1 ts kakao
  • 1/2 - 1 frossen banan
  • 125 ml melk


Ha alle ingrediensene i en blender, og kjør til en glatt blanding. Ha i en stort glass og nyt!



Velbekomme :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar